assalamualaikum, :) hye,i'm izah, i'm doing homemade choc n cake,untuk tempahan, boleh hubungi saya, izah 0135841202 ~ enjoy the taste of choc n cake! :)

Tuesday, April 12, 2011

alhamdulillah.

alhamdulillah.blog da sehat...b4 ni tak leh masuk...huu...alhmdulillah jugak, saya dah boleh membuat homemade chocholate, kek buttercream n kek fondant.yeay.sy nak ambil kesempatan ini nk ucapkan terima kasih kt ckgu saya,kak ina :) kalau suka, boleh hubungi saya untuk tempahan. :) ini talian utk tempahan, (izah: 019-4446607) ni antara gambar2 kek saya, :)









yang warna kuning oren ni, tempahan dari kawan sy, eijan, trima kasih family eijan. :) kalo suka tempah lah lagi. :)

oh btw, saya ada buat homemade choc juga.




sebarang pertanyaan boleh tanya saya di talian yg tertera di atas atau boleh juga emel saya di mocemoce1957@yahoo.com

p/s: gambar2 n price list akan dimasukkan bit by bit. :)cekidaut~

No comments: