assalamualaikum, :) hye,i'm izah, i'm doing homemade choc n cake,untuk tempahan, boleh hubungi saya, izah 0135841202 ~ enjoy the taste of choc n cake! :)

Tuesday, May 18, 2010

∩ɹ∩פ Iɹ∀H ┴∀W∀˥ƎS



give them a fish, u will feed them a meal,
teach them to fish, u will feed them a lifetime



sempena hari guru..sy nk mengucapkan selamat hari guru buat semua guru di malaysia..terutama buat guru2 saya..guru tadika,sekolah rendah,sekolah menengah, matrix,universiti..terima kasih tak terhingga..semoga Allah memberkati kalian..

guru saya yang utama ialah...IBU saya(mama)..u show me everything dat i should know..u show me just how to walk without ur hands..(lirik BSB) hehe.sempat lagi teringat zaman fanatik boyband dolu2..lirik lagu tu, begitew puitis.suka sgt.

btw, taun ni, sy dpt byk juga wish dr kawan2 n students"slamat hari guru" "hepi teacher's day" ..walaupun, mengajar 5 bulan je..students2 saya masih igt pada saya...terima kasih...rindunya kt diorang...mungkin suatu masa nanti, sy akan pergi melawat sekolah itu..berjumpa students yg sy kasihi..

btw,ini antara sms yg begitu puitis yg sy terima daripada salah sorg student sy,

Kadang-kadang,aku keletihan di perjalanan ini
namun kadang-kadang aku begitu bersemangat menanti harapan masa depan
mungkin kerana adanya dirimu...
sebagai pinjaman dari Allah buatku..
Terima kasih ya Allah..




sekali lagi...terima kasih di atas ingatan...semoga kita semua berjaya di dunia dan di akhirat..

No comments: